Jeżeli chcemy przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i osób, które tylko „oglądają” warto w biurze czy też na terenie sklepu zostawić dla nich małe upominki, jakie będą mogli wziąć. Takie gadżety reklamowe powinny być niewielkie, ale mieć praktyczne zastosowanie. Tutaj najlepszym przykładem będą długopisy reklamowe lub breloki do kluczy pełniące jednocześnie funkcję otwieracza do butelek. Takie gadżety to koszt kilkunastu – kilkudziesięciu groszy plus cena nadruku logo. Jest to zatem dobra i stosunkowo tania forma promocji firmy. Dodatkowo można wybrać różne modele długopisów, co pozwala co jakiś czas przygotować nowe propozycje dla klientów – szeroki wybór takich gadżetów reklamowych można znaleźć na stronie inspirion.pl.
Jeżeli chcesz wyróżnić swoich stałych klientów wręczając im gadżety reklamowe, pamiętaj o tym, aby były to przedmioty dobrej jakości i takie, które mogą im się przydać. Jednocześnie warto postawić na takie rzeczy, które będą korespondowały z profilem działalności firmy, żeby jeszcze lepiej kojarzyć się klientowi z przedsiębiorstwem.
Obecnie nadrukować czy wygrawerować logo i nazwę firmy można praktycznie na wszystkim, co powoduje, że wybór gadżetów reklamowych jest naprawdę szeroki. Przedmioty z grawerunkiem mogą być też dobrym pomysłem na prezenty dla pracowników firmy lub kontrahentów, z jakimi nam się dobrze współpracuje. W takim przypadku ciekawym pomysłem będzie wybór porcelanowych filiżanek, klasycznego pióra, akcesoriów kuchennych (np. zegary lub wagi kuchenne) czy dobrej jakości walizki podróżnej.